2006-12-24

Karácsony

Boldog Karácsonyt Mindenkinek !!!!

A nappali verőfényes napsütés nem a legnagyobb karácsonyi hangulat gerjesztő. Azért itt is karácsony volt kicsit.
Hogy némileg külsőségek is legyenek, vásároltam
"KARÁCSONYFÁT"


From 2006.12.24 Ka...




és kis koszorút az ajtóra,


From 2006.12.24 Ka...



majd a fa alá lehetett helyezni az ajándékokat.
Erre a nemes alkalomra Eszter átjött hozzám, és borral is terveztünk koccintani. Hmm itt némi nehézségek léptek fel, ugyanis a bornak, mint minden normális egyednek dugója volt, ami dugóhuzót kíván !

From 2006.12.24 Ka...



És szégyen VÁRklubbos büfés múltamra itt Tajvanon nincs nálam dugóhúzó. De azért ezen a problémán is túljutottunk, a műanyag parafautánzat dugó az üvegben végezte, afürdőszobát meg majd összetakarítom :).

From 2006.12.24 Ka...




A karácsonyi hangulatidézéshez Eszter hazai csillagszóróját használtuk, köszönet érte a Családnak.
From 2006.12.24 Ka...


Meghalllgattuk a karácsonyfa csodás zenéjét, majd inkább maradtunk a számítógép zeneszolgáltatása mellett.

Az ajándékbontás és örvendezés már hamisítatlan karácsonyi érzést adott. Bár Eszternek némi nehézséget okozott az ajándékokhoz való hozzáférés, de itt olyan makacs csomipapírt lehet kapni :)
From 2006.12.24 Ka...



Később Esztert hazament a családdal dumcsizni, én meg tettem még egy kis esti sétát. Közben műveltebb helybeliek néhol boldog karácsonyt kívántak !

1 comment:

Anonymous said...

Gyerekek! Én le vagyok maradva nagyon...
Mi az, hogy Eszti átjött? Most nem együtt laktok? Ne idegeljetek! És most ki blogol???

Az összezavarodott Emő...